Firma PRIKNER je od roku 2001 držitelem certifikátu jakosti TUV MANAGEMENT SERVICE podle normy ISO 9001:2008.
Současný certifikát je platný do 28.04.2025.
Politika kvality je základním dokumentem systému managementu kvality společnosti. Vedení firmy Prikner stanovuje politiku kvality jako součást strategie a řízeného rozvoje firmy. Dlouhodobou vizí, ze které vycházejí jednotlivé kroky, požadavky a dílčí cíle, je pevná pozice na vrcholu v oboru tepelného zpracování. Základem úspěchu jsou specifické znalosti a dovednosti v tepelném zpracování takové, aby firma byla špičkou ve svém oboru. Základním předpokladem je nedovolit ustrnutí na nedostatečné odborné úrovni. To s sebou přináší nepřetržité sledování trendů vývoje v oboru tepelného zpracování. Vedení společnosti dbá o neustálé zvyšování kvality dodávaných služeb s cílem trvalého uspokojování požadavků stávajících i nových zákazníků. Monitorujeme a analyzujeme spokojenost zákazníků a výsledky analýz uplatňujeme ve své činnosti k zlepšování spokojenosti zákazníka. Všechny své činnosti provádíme v souladu s platnými legislativními a technickými předpisy. Zaměstnanci jsou základem organizace, společnost motivuje zaměstnance k neustálému zvyšování kvalifikace, výkonnosti a kvality jejich práce. Zaměstnanci znají svá práva a povinnosti. Vedení vytváří interní prostředí, v němž se mohou pracovníci zapojit při dosahování cílů kvality. Každý zaměstnanec je osobně zodpovědný za kvalitu své práce. Jsme si vědomi důležitosti našich dodavatelů, proto pravidelně hodnotíme a vybíráme dodavatele, které jsou schopni plnit naše požadavky. Spokojenost zaměstnanců, kredit u správních orgánů, vysoká úroveň v péči o životní prostředí jsou prvotními předpoklady, aby se firma pozitivně podílela na regionálním rozvoji. Při náročném hodnocení vlastní práce dáváme nové impulsy k trvalému rozvoji kvality, v tomto úsilí nelze nikdy polevit, ani v obdobích zvýšené poptávky, prudkého růstu nebo zdánlivě uspokojivého ekonomického zajištění.
Ing. Marcela Kuřová (představitel managementu kvality)
Ing. Otakar Prikner (majitel firmy)
Ve všech našich činnostech je klíčovou otázkou kvalita prováděných prací a ochrana životního prostředí
za současného dodržení zásad bezpečnosti práce.
Při naší práci se trvale snažíme:
Jsme významným dodavatelem tepelného zpracování pro zákazníky z celé České republiky. Nabízíme a
chceme i v budoucnu nabízet zákazníkům služby s vysokou kvalitou.
Vedení společnosti si uvědomujeme rostoucí požadavky zákazníků na dodávky tepelného
zpracování v požadované kvalitě, dohodnutém termínu, množství a za konkurenceschopné ceny. Pro
naplnění těchto požadavků máme zaveden systém managementu kvality a vedením společnosti je
vyhlášená tato
která je prosazována prostřednictvím zásad v následujících oblastech:
Zákazníci
Dodavatelé
Zaměstnanci
Technologie a infrastruktura
Okolní prostředí
Vedení společnosti se zavazuje:
V Martínkovicích, dne 6.4.2021
Ing.Petra Priknerová
jednatelka